Saturday, February 11, 2017

R-kioski shotid

Paganama meeldiv üllatus R-kioskist! Tavaliselt on sedasorti kiirtoidupesade pakutav üsna keskpärane kraam, kõigile sobiv ja esmavajadusi rahuldav, siis seekord leidus riiulil midagi sellist, millest tasub lausa kirjutada.

Tervisešottide reklaame olete ilmselt kõik tulpadel näinud ... ja tavaliselt massreklaam teeb ettevaatlikuks. Et ju see peab üks üsna mehh asi olema, mida niimoodi silmast sisse peab toppima. Aga kuna olin juba mõnda ehmumise ja kiitmise vahel balanseerivat hüüatust kuulnud, siis pidin ise ka järgi proovima.

Nime järgi kõige vängem tegelane ehk Fireball on tegelikult magusapoolne, domineerib ehe ja värske apelsin, mille tükikesi jääb mõnusalt keelelegi. Ingver ja Cayenni pipar annavad küll ka väikese õhetuse kurku, kuid vähemalt minusuguse tuleneelaja jaoks on see vaid kerge kirvendus.

Ingveri shot on juba kraad konkreetsem tegelane. Õunamahla magusus ja sidruni hapukus loovad peategelasele mõnusa tausta, ingveri enda surin kestab aga ikka tubli kümme minutit.

Chillitrim on aga minu raudne lemmik ... ja ka põhjus, miks üleüldse sarjast kirjutama asusin. Ma pole kindel, kas sellist asja tasub ikka ilma hoiatuseta müüa. Selles mu sõbrad on TŠILLIT! Mesi, õun ja sidrun toimivad selles segus vaid võimendajana, lastes vürtsilaksul täies ilus mõjule pääseda. Isegi otsaesine tõmbub hetkeks niiskeks ning tubli pool tundi hiljemgi tunned kurgus sooja õhetust.

Ausalt öeldes ma ei usu, et sellest kraamist saaks müügihitt. Selleks on need pudelikesed üsna kallid - kaks eurot mänguasjana pisikese pudelikese eest - ning maitse ilmselgelt paljude jaoks liiiiiiiga vänge. Aga mina ostan seda kraami kindlasti veel!

No comments:

Post a Comment