Sunday, May 16, 2010

Võitegu

Ma tõesti ei saa aru, miks ma siiani olen poest võid ostnud!? Selle isetegmine on ju niiiiiiiiiiiiii imelihtne ja tulemus niiiiiiiiiii hea, et no ... no ma ei tea kohe.

Võtsin ühe 400-grammise 35% vahukoore, raputasin kõrgema kausi põhja sutsu soola ja lasin mikseril käia. Senikaua, kuni vahust sai tükiline mass. Edasi, kuni hakkas eralduma vedelik. Ja seni, kuni mikseri väntade mahele moodustus kollakas võimass, mis enam alloleva vedelikuga kuidagi haakunud ega sarnanenud.

Ajakulu: vähem kui 5 minuti. Maksumus: u 20.-EEK. Tulemus: u.150 gr head soolakat võid. No kas keegi oskab mulle öelda, miks ma peaks veel poevõid ostma? Muidugi ma veel ei tea, kaua see isetehtud või säilib. Aga hetkel pole see ka oluline. Emotsioon on hea ja omatehtud võiga leivakild maitseb suus oipagankuihästi :)

No comments:

Post a Comment